Jag kan inte sova...

Klockan är kvart i 3 och jag kan inte sova, H stack precis och vi råkade sova en liten stund så nu har jag blivit pigg igen, not good... Varför var han tvungen att gå upp, vi kunde ju bara fortsatt att sova :( haha.. Men i alla fall, mötte han vid videomix sen så cyklade vi hem till mig och kollade på film (eller ja, jag gjorde för han somnade), jag såg på Die another Day, den var väl okej.
Igår var det även Underbar, det gick ju som det gick... Denna gången kom folket väldigt sent så medans man väntade så sänktes humöret jävligt mycket, inte kul om det inte är mycket folk på ett ställe, då känns det så meningslöst, haha.. Men ungefär den sista timmen så var allting okej, jag och Johanna tog 20 bussen, halv 3 bussen hem och hon sovde över hos mig.
Imorgon är det söndag vilket betyder att helgen snart är över och skolan börjar igen :/ Nu jävlar måste jag sätta igång som fan med, ska vara inlämnat om 2 veckor och jag känner att jag ligger efter nu... -.- menmen, det är bara att köra hårt!
Jag ska väl försöka sova nu, så vi hörs!

SKÅL!! (Bild från förförra Underbar)

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0