Forever

Ännu en dag med mycket fint väder, det gillar vi allihopa! :D Idag i skolan så hade vi (som läser religion) livsåskådningsdag, enda intressanta var Islam om jag ska vara helt ärlig och kristendom var verkligen den tråkigaste. Men jag fick i alla fall sovmorgon och även sluta tidigare så det var ju bra. Efter skolan så var jag med Johanna, vi satt på min balkong och tog det lugnt. Spelade även lite couronne! :D Sen har jag inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt och duschat.
Skulle egentligen sova redan 10 igår men stängade av datan vid halv 11 och var i sängs 11 men kunde inte somna förens halv 12 men jag fick ändå lite mer sömn än i söndags :) Men idag ska jag fan sova vid 10, eller i alla fall försöka och imorgon ska jag inte upp förrens 9 så då får jag massa sömn. Behövs verkligen nu när skolan börjat igen och man måste göra en massa -.-
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, har inget intressant att berätta så jag säger hej då så länge! Oj just det, Nu har jag min dator igen :D WIIIIEEEE!

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0