Drop the world

Oh fuck! Sov från 2 till 5 ungefär, not good... Kommer aldrig somna inatt :O Aja, skit samma för sånt händer, haha.
Tisdag idag, vilket betyder en dag nämre helgen och närmre studenten, haha. Alltså fan vad mycket jag skriver "haha" hela tiden, måste sluta med det :| Det måste vara riktigt jobbigt att läsa xD
Inget speciellt har i alla fall hänt mig, bara skolan sen hem igen för att plugga.. Snart ska projektrapporten vara klar så jag behöver göra en massa på det och skriva min jäkla projektrapport!

Hade tänkt cykla ner till Maxi för att handla lite saker men verkar som att det regnar ute, så då vill jag inte cykla :( Men ska kolla upp det nu och se hur det blir, kanske min mamma kör mig, vi får se ^^

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0