Criminal minds

Kollar på Criminal minds just nu, lite hemskt idag :( Men ändå spännande! :O
Snart är det helg, bara en skoldag kvar och sedan så kan man njuta av lite ledighet :) Hörde att det skulle snöa nästa vecka men det kan fan inte stämma? :S Men börjar det snöa kommer jag fly från detta land, skiter i om det bara är 2 månader kvar i skolan.. Jag försvinner endå, för jag orkar verkligen inte med mer kallhet :O

Men idag var det soligt väder, lite kyligt kanske men så länge solen är framme är det bra :) Skola som vanligt och hade världens tråkigaste hål,a ingenting hände utan satt bara och väntade på att lektionen skulle börja :/ Men lite senare på eftermiddagen så kom H hem till mig, så vi kollade på tv och myste. Jag fick även massage, det var väldigt skönt! :D Tack älsk. Han stack runt 9 och nu sitter jag bara vid datan, ska nog sova snart för är trött men rädd för att jag lär inte kunna sova :( För natten tills idag fick jag kanske bara 2 timmars sömn ;S Varför? Jo för att det kliar i min hals hela jävla tiden så att jag bara hostade och hostade och hostade så fick ingen sömn :(

Menmen, får se hur det går ;O Nu ska jag fortsätta se criminal minds!
Byebye

Kommentarer
Postat av: KARRE

härligt :)

2010-04-17 @ 12:19:21
URL: http://jovkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0