46 dagar kvar...

Fyfasiken, det börjar närma sig balen och studenten nu! Helvete vad jag längtar eller, nu börjar jag äntligen få känslan att studenten snart är :O Och det var mest för att idag åkte jag in till stan med Johanna, köpte två par skor (dock inga till själva studenten) men jag har äntligen köpt min studentklänning! :D Dock kommer väl fler ha den bara för den är ju köpt i Halmstad -.- ^^ Men när jag kom hem så satte jag på klänningen, studentmössan och skorna och JÄVLA VILKEN KÄNSLA DET BLEV DÅ! Fan att jag testade allt för nu längtar jag bara ännu mer :( Haha. Men jag var i alla fall nöjd av resultatet :) Sedan så köpte jag ett par gladiatorskor och så ett par vanliga tygskor med lite högre skaft bara. Så det var nice!

Alltså ååååhh, ska inte sluta tänka på att snart är gymnasiet slut! :O Undra hur mitt liv kommer se ut efteråt? Om jag kommer bo kvar tills jag är 35, om jag flyttar någon annanstans i Sverige, kanske flyttar utomlands, om jag blir gift med massa barn, eller bli värsta karriörkvinnan och bor själv? Hm... Jadu, märker hur det blir ;O haha.

Nu ska jag kolla lite tv, för att jag är trött och resten av kvällen måste jag hålla på med projektarbetet :/
(Bilder på det jag köpte kommer sen)
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0