Whatcha say

Onsdag idag, tänk att det redan är torsdag imorgon och innan man vet ordet om det så är det helg igen. Veckorna flyger bort så fort! Idag då? Skola till 2 ungefär, stack hem så pluggade jag på min turism har dock lite kvar på den för har inte en viss uppgift hemma :(. Efter det blev det att jag sov lite som vanligt ocg efter det datorn. Även diskat och duschat idag, så nu känner jag mig duktig och fräsch, haha.

Som sagt är det torsdag imorgon (detta inlägget känna bara jobbigt skrivet xD) men i alla fall, skola från 08.10-14.50.. Dock håla som vanligt :/ Men efter skolan blir det nog stan med Johanna, ska bli najs! Längesen jag var i stan och kollade. Men nu när jag väl har pengar borde jag nog hålla i dom ;O

Men nu ska jag gå och prata med min mamma om en sak, vi hörs!
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0