Vad soligt och fint väder ute...

... Går inte att säga nu för att det är helt grått ute. Innan idag var det soligt, inte kallt men nu är det helt grått :O Och det är mörk redan klockan 8 på kvällen, man blir ju deprimerad :( + Idag såg jag några på stan som REDAN tagit på sig sin långa everrest vinterjacka... Hur fan tänker dessa tjejer egentligen? Jag gick med bara tröja och dom kommer med värsta feta vinterjackan, stackars tjejer :)

Annars då? Idag var jag på Kattegatt med Johanna, kom dit var vi ganska mobbade, visste inte vart vi skulle gå så Slovik var snäll och höll oss sällskap innan Matilda kom så gick vi mesta delen med henne. Kändes ganska konstigt när jag satt och pluggade där, men det gick ;D

Stack därifrån, åt snabbt på donken för vi var så hungriga och sedan hem. Inte hänt så mycket, ska plugga lite så att jag klarar "läxprovet" imorgon i turismen ^^



/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0