Underbar!

Ja, som sagt så var det ju Underbar igår.
Började med skolan, var hemma runt halv ett och gick och la mig direkt, sov till halv 3 sen behövde jag gå upp. Fixade vissa saker lite smått och sedan vid halv 7 skulle jag och mamma till Tobbe för att äta tacos, som han och Linda lagat. Stannade till 8 då jag var tvungen att gå, skulle inom Maxi för att köpa lite saker, fick med mig ett par Uggs också, haha. Hem, ganska stressad, fixa en massa innan Jennie och Johanna kom. Efter dom kommit så blev det att dricka lite, snacka och så innan vi drog vidare till stan för att sedan gå in på Underbar.

Kön var lång och många försökte tränga sig, bra att Natha puttade en viss tjej, haha. Även mycket folk där inne. Många man kände, så det var trevligt! Blev mycket dans och skoj. Dock haft roligare innan, detta var inget att skryta om ^^ Stack därifrån vid halv 3 och var hemma igen runt 3, kom i sängs runt halv 4 och sovit jättedåligt.

Lördag idag men känns verkligen som söndag, tänker hela tiden att det är söndag och att jag måste plugga. Men sen kommer jag på att det är lördag och det känns bättre, haha. Men nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på lite tv. Trött och seg för jag sov så dåligt inatt, så det blir säkert att jag somna nu. Men vi hörs!

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0