Torsdag...

Sitter och väntar på att mitt cp till pojkvän ska skynda sig hem till mig...
Annars gör jag inte så mycket, ganska seg idag men så kan det vara.
Imorgon är det i alla fall helg, eller efter skolan blir det de, skönt!
Inget speciellt händer i helgen, ska bara ta det lugnt..
Men det funkar ju det också, sova ska jag göra iaf.
Äsch, orkar inte skriva mer ^^ Eller idag var jag på Eurostop
med Johanna, såg jättemånga som mormor och morfar,
Jennies pappa, min kusins sambo sen var det någon mer
men kommer inte ihåg ^^ Min gamla mentor var på
Sannarp också, så hälsa på henne :)
JAAAAAAAAAAAAJAA!!!!

MOHAHA


/ Rebecka


Kommentarer
Postat av: Josephine

sv: aha :/ men torsdagen då? varit okej ? jo min torsdag har varit bra :)

2009-09-17 @ 20:41:19
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: Josephine

sv: okej :P I helgen hoppas jag att de blir att fotas :) dudå?

2009-09-18 @ 19:25:02
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: lejla

Har du snott mina peace tecken :P haah

2009-09-27 @ 15:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0