Tisdag...

Hello allihopa! Hoppas allt är bra med er, med mig är det helt okej, trött bara.
Idag började jag inte förrens 10.45, för att vi hade PA-dag, information om projektarbetet. Just nu verkar allt gå bra för mig och Lejla och på höstlovet blir det att åka ner till Serbien. Jag är lite orolig, för första gången jag åker buss såpass länge, och åker utan mina föräldrar men detta klarar vi bra ;D Hans, vår handledare var även riktigt positiv med det vi skulle göra, bra ju.

Var hemma runt 3 tror jag och vid halv 5 stack jag till flygstaden med mamma, köpte ett par nya tygskor bara. Men hittade ett par ski snygga festskor, men har man inte pengar är det inte lätt att köpa :/ Skit! Hoppas att dom finns kvar när vi får studiebidraget.

Nu sitter jag i soffan med täcke runt mig, har på "unga mödrar" i bakgrunden på tv. Och sitter här och dricker Yoggi Jalla. Som jag sa är jag riktigt trött och så har jag riktigt tråkigt... Vad kan man göra mer än datorn och tven? Tråkigt när det är skola dagen efter, ingen orka göra något då heller.

Vet inte vad jag ska skriva mer, det är i alla fall Idol ikväll, det måste man se och så ska jag kolla på Sweet home Alabama (y)

/ Rebecka


Kommentarer
Postat av: lejla

hahaha du jag har inte heller åkt buss ner dit någonsin :s hehe ejj jag ska prata med dig om nått ,, deniza kommer också åka med oss men hon kommer göra ett arbete också om dt men ej med oss tror jag hon gör ty samma fast om samhället elr nått :s

2009-09-08 @ 20:19:13
URL: http://lleyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0