Söndag kväll

Kollade på Ice Age 3 precis, var dock inte så rolig som jag trodde att den skulle vara. Men självklart värd att se hemma. Vissa roliga stunder fanns det ju endå :) Annars så har jag inte gjort mycket mer, är trött nu fastän jag sov en timme innan vid 4 kanske. Så lär nog sova gott sen.

Hade mina nya skor på mig igår och jeans till det. Pretty nice ;p


En snygg bild på dom som dansade, som jag skrev om i förra inlägget, haha


Aja, inget mer att skriva. Orkar inte att det är skola imorgon :(

/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

snygga skor :D



Hoppas du haft en bra fredag! :D

2009-10-10 @ 02:12:49
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0