I gotta feelin'

Helg minsann och jag klagar inte. Igår så var det inte så lång skoldag, var hemma runt 1 kanske. Hände inte så mycket under dagen men lite senare kom my boyfriend hit, så myste lite och kollade på tv som vanligt. Dock somnade vi tidigt och smartot missade sista bussen, haha. Så han sov över och fick sticka tidigare för att han hade träning ^^ Idag blir det tjejkväll med Jennie och Johanna. Blir att beställa mat, kolla film kanske, snacka och sånt vi tjejer gör, haha. Men det blir säkert skit trevligt. Blir nog att vara hos mig, bäst plats fastän både Jennie och Johanna bor i hus? Haha.. Men nu ska jag nog duscha lite snabbt, fixa på mitt rum och fixa mig själv också (y)

Berätta mer imorgon och kanske slänger in en bild då också ;p
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0