Hit me with your best shot

Ja, då var det söndag igen.. Ännu en vecka som gått, helt sjukt. Igår var det som sagt en tjejkväll med Jennie och Johanna. Vi var hemma hos mig, beställde pizza, snackade massa, åt godis kollade film och så, super trevligt! Jennie stack runt halv 1 så blev jag och Johanna kvar, vi beslöt oss för att gå en lite runda, gå bort lite av det vi ätit, haha. Gick och kollade läget på Andersberg, inget bättre för oss... Helt jävla öde var det, alla låg nog och sov. Så ni som tror annat om Andersberg, t.ex alla söndrumsbor med massa fördomar.. Bara käften med er, ni vet inget :) Annars så hände väl inte så mycket, Johanna tog 2 bussen hem.. Kom hem, sen satt jag lite vid datan och sedan gick jag och la mig. Vaknade ganska tidigt idag, så känner mig trött nu. Idag blir det en pluggdag också, måste nog börja på vissa saker känner jag ^^
Aja, det var alllt.

Förstå vissa saker bättre och våga visa...
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0