Fredag, dvs helg :)

Alltid lika skönt med helg, men känns som att jag alltid är bokad varje helg. De tre senaste dagarna har varit skola och sedan har jag faktiskt träffat Huseyin. Han stack precis för imorgon ska han upp tidigt. Imorgon blir det kalas som vanligt, nu är det Johanna som fyller 17 år så ska ut till Trönning. Sedan på kvällen ska jag nog vara med Jennie, var ett tag sen. Blir väl att se film eller något annat men det funkar utmärkt i sån här väder. Blåser ju som in i helvete och regnar såklart med ;/

Jag har väl inget speciellt att berätta egentligen mer än att SANNARP SUGER!  Vafan har hänt med skolan nu? Seriöst, vi får inte göra ett skit och tycker endå studentkommitten kan informera oss lite bättre om saker :)

Byebye (världens mest onödiga inlägg)


BTW, SKÖNT MED HELG!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0