En kopp med varm choklad...

Sitter framför datorn nu och dricker varmchoklad, har även grädde och marshmallows (stavning?) i, riktigt gottigt. Nu när det börjar bli kallare ute så passar det att dricka varmchoklad. Snart kan jag börja dricka min Chailatte från EH med, hihi. Nu är det ny vecka, känns som att veckorna bara flyger iväg. Känns som att det var igår man började skolan igen. Om bara några veckor är det höstlov och inte långt efter det är det jullov och innan man vet ordet av det är det nytt år. Annars har dagen varit ganska lugn, började 10 med Filosofi eller som Dejana skriver (Filosefi, haha), lång håla och sedan rättskunskap. Och ja, nu sitter jag vid datan. Tror jag ska gå och vila snart, som vanligt ^^ Imorgon blir det en jobbig dag, går från 08.10-16.45, men det klarar jag ;D

Tror inget speciellt händer ikväll, kanske blir att skriva lite på kommunikationen, annars har jag imorgon på mig också. Jag har verkligen inget kul att skriva... Kanske kommer något ikväll, vi får se :)

Haha, så ful jag är med grädde på näsan :D (som man knappt ser)


/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sandra

åå älskar chailatte;) tar alltid det på espresso:P hahah ja filosefi gillar vi:D yeeey jan imorgon

2009-09-28 @ 19:18:44
Postat av: Milly - It's all about me

Jag kommer att utklassa både Kissie, Dessie och Paow från alla listor!



Varför? Jo för att jag är snyggast och mycket bättre än alla andra!

2009-09-29 @ 14:46:59
URL: http://memilly.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0