Ännu ett veckorslut

Är jag den enda som tycker att veckorna går jättefort? Först tänker man "fan nu är det söndag igen, skola imorgon :(" sen helt plötsligt är det fredag och man är glad för det.

Men när jag ändå är igång kan jag ju berätta om min helg...

Fredag: Skola som vanligt, hade som tur var sovmorgon för att rättskunskapen var inställd. Så började halv 10 med svenska. Efter det var det privatekonomi och avslutade med turism där jag blev klar med vår uppgift, skönt det! Var hemma rumt 2 igen. Gjorde inte så mycket satt bara vid datan för sedan vid halv 7 skulle släkten hit för att mamma fyllde år. Dom stannade till 9 kanske och efter en timme blev det att jag och Johanna gick ut på en promenad. Blev att vi gick till stan för att kolla läget, det var ganska dött och sedan gick vi hem. Det var så kallt också, märks verkligen att hösten är påväg :/ Var hemma runt halv 2 och lite senare blev det att sova.

Lördag: På dagen hände ingeting alls, bara latade mig genom hela dagen. Men runt halv 10 på kvällen tog jag och Johanna bussen in till stan. Vi ville kolla på Petter som var på premiären av 035. Efter vi sett honom gick vi in mot stan för att kolla där. Visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen. Efter ett tag blev det att vi hängde med Huseyin och Co för Halil fyllde år så dom skulle fira honom. Slutade med att vi gick till The Corner. Mycket folk där, de hade dansgolvet där nere öppet med. Såg ett par riktigt roliga snubba dansa där, det var sjuk. Dom måste verkligen ha varit höga för finns ingen som dansar så överhuvudtaget, haha. Tog halv 3 bussen hem och Huseyin sov över hos mig.

Söndag: Det vill säga skola imorgon :( Vet inte riktigt vad som händer idag, blir nog bara att ta det lugnt. Är ganska trött nu med. Kolla på någon film blir säkert bra, så kan man ligga i sängen och se den :)

Ja, det var väl allt. Har inte så mycket mer att säga. Kanske kommer något sen, inte vet jag..
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0