090910

JAG HAR SÅ HIMLA TRÅKIGT!
Idag har varit en soft dag i skolan. Började 08.10 och då hade man kommunikation, vi gjorde inte så mycket och tiden gick fort. Efter det håla från 09.40-12. Men halv 12 skulle vi testa studentmössor så det gjorde vi. Så nu är äntligen studentlegget och studentmössan fixad. Men det tog så lång tid att beställa studentmössor och dess tillbör så när alla till slut var klara hade vi bara naturkunskap i en kvar sen slutade vi. Skönt för hade ingen geografi heller så kom hem en timme tidigare. Efter skolan har jag inte gjort ett skit. Sovit sen inget mer, alla är så sega med så vet inte vad man ska göra. Nej, usch jag har verkligen skit tråkigt, vill inte bara sitta här :/

Imorgon fyller min mamma år så blir ju såklart kalas för henne.
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0