Sweet dreams

Lördagkväll, sista kvällen man kan vara uppe riktigt sent innan skolan börjar igen :( Idag ska jag faktiskt bara ta det lugnt, är jättetrött och känner inte för något annat. Var ju som sagt ute i torsdags och igår. I torsdags var det fest på The Corner, förfesta med vissa tjejer i klassen och några andra. Jag och Carolina gick in till stan och var hela kvällen, men kul var det! :) Och igår var det Underbar som gällde, konstig kväll om jag själv får säga det, haha. Förfesten av kul men sen på Underbar blev det fuckat xD Men jag gillar er endå Jennie och Johanna :D haha. Och idag? Jo, det var ju att fira morfar... Helt borta och skit trött. Men bra att man har en rolig släkt!

Men som sagt, idag blir det en lugnt kväll..
Ska nog sätta på en film nu eller kolla om det är något kul på tven :)
Imorgon blir det att plugga, blääääääääääää!!

Coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooliiiiiinnnggg


/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sara

Skön bild :P

2009-11-01 @ 13:43:42
URL: http://saras.blogg.se/
Postat av: Sara

Varsågod :P

2009-11-02 @ 14:30:21
URL: http://saras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0