Suga suga

Sitter man vid datan igen, mår illa, lite för tårtan och så där fastän jag inte åt mycket men mått illa hela dagen.
Jätteuttråkad vid datan, så fort jag sätter mig här blir jag skit uttråkad och vill göra något. Var som sagt på kalas, för min morbror Kalle, börjar bli en gamling nu, haha... Men måste bara säga att Erik (mitt kusinbarn) är för himla söt, börjat svära nu med, säger Fan :O haha, han är 2 år tror jag? Eller kanske 3. Sen så visar han Fuck you med, fast på "finare" sätt, han tar upp pekfingret istället för långfingret :D haha

En söt bild på Erik, från förra året :D


Imorgon blir det eurostop med mamma, ska kolla lite saker där och sedan ska pappa köpa nytt till Guitar Hero så kan äntligen spela det igen, med bättre låtar :D Woho!

Vetifan vad jag ska skriva nu, tänkte bara säga lite om kalaset, heuheu
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0