Söndag

Fast det gör inte så jättemycket för det är endå lov så ingen skola imorgon :D Klockan är bara lite efter 10 OCH JAG ÄR UPPE?! Jävla skolan som gör att jag automatiskt går upp tidigt -.-

Idag blir det att åka till Eurostop, kolla lite där och hoppas att jag hittar något sen så ska vi även köpa World Tour till vårt GH, så jag ska spela en jävligt massa nu :D Bättre och roligare låtar på World Tour för att det är olika.

Satt och kollade genom lite olika bilder så hittar man många roliga, som dessa t.ex:

Klassikern


När jag träffade Svante, det vet jag att Erica kommer ihåg :D


Eller denna riktigt gamla på mig Bengt och Anja, haha


Finns massa mer men orkar inte lägga in, hehe
Ska äta frukost istället!
/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: erica

HAHAHAH OMG!! Hade glömt bort det, snyggt jag raggade upp han åt dig ;D haha

2009-10-25 @ 13:17:28
URL: http://eriiican.blogg.se/
Postat av: Josefin LP

hahaha jag minns också svante. jag har den videon där han sjunger på min dator.

2009-11-05 @ 18:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0