Silly boy...

Då var snart tisdagen över. Skönt att längsta dagen i skolan är över för vecka... Imorgon är det lugn dag i skolan, öven på torsdag för geografin är inställd om jag fattade rätt och efter skolan blir det stan en lite stund med Johanna och på fredag ska vi äntligen ha vår första studenttävling i skolan och på kvällen blir det att fira Josefin för att hon fyllt 18 år. Skönt att man har lite saker annat göra så jag kommer på andra tankar.

Idag så frågade mamma om jag kunde offra mig en dag och gå på bio med henne, jag gör det BARA om min storebror hänger med, haha. Så snäll är jag mot mamma :'D

Och som vanligt har jag inte alls mycket att skriva. Gjorde i alla fall geografiprov idag, skjut mig säger jag bara. Det gick nog inte alls bra! Menmen, sånt är livet så vad ska jag göra :D xD

Aja. Hejdå.. :/:/
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0