Saft och cheeseballs

Japp, det äter och dricker jag nu xD HUEHUE

Hm vad kan man säga om denna dagen? Verkligen varit speciell, allt från sorg och tårar till glädje och skratt. Och idag har jag känt mig glad, man har ju underbara klasskompis ibland alltså. Dock var ju naturkunskapen inte lika bra, där kom det sorg och tårar in i bilden... Beklagar verkligen för det som hänt :/

Efter skolan har jag bara pluggat lite, försökt komma igång med svenskan för den lär jag inte ha tid med nästa vecka för då har man 3 jävla fucking prov :@ Lovet kommer jag verkligen njuta av, ska inte tänka på skolan alls!

Måste bara säga att Jennie och Johanna är bäst.

Jennie är en vän som jag vet finns där för mig, tänk efter allt vi gått igenom och fortfarande är vi vänner. Det är inte många som kan gå igenom det vi gjort och fortfarande vara vänner.

Och Johanna som jag lärt känna mer detta året fastän vi fick i samma klass från 6-9, haha. Vi är sjukt mycket likare än jag trodde och kommer överrens om det mesta (förutom utseende på killar, haha) Hade det inte varit för Azem tror jag aldrig vi hade blivit så bra vänner :O haha. Kolla Johanna, jag sa en bra sak om honom! :D hihi.

Har väl inte så mycket mer att säga så vi hörs! :)
/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Sara

Låter fint!

2009-10-14 @ 01:54:15
URL: http://saras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0