Så kan det gå

Idag är jag hemma från skolan för jag mår inte så bra och nu när jag ändå är hemma ska jag försöka komma igång med svenska arbetet. Känner att jag måste börja på det nu när jag ändå har så jävla mycket annat att göra. Hm... Ska se vad jag har att göra innan lovet.

x Svenska arbete
x Dagbok i filosofin (inte gjort den ännu, dumma mig!)
x Rättskunskapsprov
x Kemiprov
x Privatekomoniprov
x Inlämningsuppgift i privatekonomin
Jag har säkert glömt något

Wohoooooooooooo, gud vad kul att man inte kommer ha något liv framför sig nu innan lovet :) Gillart!
Men nu ska jag fortsätta med svenskan, kommer fan ingen vart... Vet inte vad jag ska skriva :/

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0