Rubrik?

Idag har som sagt varit en mindre bra dag som vissa kanske förstått.
Men idag så har jag endå gjort lite saker, var på Maxi med mamma
för att kolla på nya lakan, äntligen nytt snyggt lakan och inte såna
med prinsessor på, haha! Lite senare stack jag hem till Jennie,
vi kollade på The Proposal, jättebra film :) Stack hem vid 8
och sedan har jag bara suttit här och inte gjort något.
Imorgon är det skolan igen, inget jag längtar efter.
Först semunarium, sen håla där jag och Lejla
ska planera PA och sen ska jag göra en sak
med mamma och sedan blir det rättskunskap
och sedan slutar man äntligen, 15.40 :|

I alla fall, det var allt från mig. SHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHEJDÅ
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0