Paper planes

Nu är klockan halv 9, ännu en dag som snart gått. Skolan idag var riktigt soft, hade ingen filosofi, hade seminarium på kommunikationen och det gick bra för att vara mig. Och sen hade vi engelska där vi kollade på film och fick sluta en kvart tidigare. Var hemma runt 2 och då satte jag mig på balkongen med varm choklad, det var riktigt mysigt. Nästan så att jag somnade där, haha. Sen har jag faktiskt inte gjort alls mycket idag, borde pluggat men ville vila lite. Snackade med Jennie i telefon, så imorgon blir det stan med henne och Johanna (y) Slutar ju tidigare imorgon vilket jag gillar mycket! + Börjar en halvtimme senare imorgon, den halvtimmen kan göra mycket faktiskt, haha. Hinna sova lite längre :O

Nu sitter jag och kollar på Scrubs, äntligen nya avsnitt! Går inte att ogilla Turk och JD :D
Jag måste verkligen vara helt fantasilös, för jag vet verkligen inte vad jag ska skriva...

Nej, nu ska jag äta lite.. Detta är första dagen på 3 dagar som jag kunnat äta.
Aviation - You were my everything
(Riktigt fin låt)

Bild från innan idag:


/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0