På tal om ingenting

Så bad mina föräldrar mig att skriva önskelista till julen idag, haha...
Känns konstigt att skriva reda nu men 2 månader går ganska snabbt :O

Och sedan har jag typ tröttnat på godis? :| Köpte godis idag men ätit 3 bitar kanske?
Och inte så att jag tyckte det var gott och ville ha mer utan vill inte ha mer! haha
Samma sak med Cola, köpte hem lite cola men har fortfarande inte druckit den
för är inte alls sugen på det.. Något måste vara fel på mig? :O

Dör även här hemma, så tråkigt jag har det :( Kan inte spela GH heller
för då kommer jag bara störa mina föräldrar, får göra det imorgon (Y)

Något nytt jag har att berätta? Nja.. GBG på lovet kanske, stan med Jennie
någon dag och hålla tummarna för Johanna. Fira morfar och hoppas på
lite festligheten, plugga måste jag också och sova massa nu!
Längta tills andra saker händer och nu känner jag att jag
bara skriver en massa här så ska nog sluta!
Ska skälla på en viss person nu :D (på skoj)

Förresten, jag har ju en bärbar dator och nu äntligen har jag
en datamus till den, mycket lättare.. Eller jag tog mammas :D haha

Aja, baba!
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0