Met me at the hotelroom

Lördag idag, blir nog en ganska seg lördag tror jag...

Men kan ta och berätta om gårdagen, började med skola som vanligt.. Först rättskunskap och sedan svenska. Men klockan 11 skulle vi ha studenttävling, vår första för detta året. Det blev älgjakt typ, vi skulle leta upp massa saker under 45 minuter. Alla sprang och var galna, haha. Och jag cyklade i skolan (y) xD Det gick ju snabbare :O Haha... Men jag tror endå att det gick riktigt bra för oss och det var kul :D

Var hemma runt 1 och då blev det att sova direkt för på kvällen skulle vi fira Josefin J som fyllt 18 år. Fixar och donat lite så kom Jennie hit vid 6 och sedan halv 7 tog vi bussen till Alevallen vid halv 7. Josefin bjöd på mat och annat skoj för oss tjejer. Lite senare kom även killarna och runt halv 12 stack alla till stan. Jag var hemma vid 1 igen och gick och la mig direkt för jag mådde inte bra. (Inte för att jag var full x)

Nu sitter jag här och har lite smått tråkigt, ska kolla på en film nu och sedan får vi se vad som händer :)
Men det var allt jag hade att berätta just nu, kanske skriver in lite mer senare om jag kommer på något.

/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

låter som om du hade en bra fredag :)

2009-10-10 @ 13:08:16
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad tittar du på för film? usch inte roligt när man inte mår bra

2009-10-10 @ 13:12:06
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: Bavve amin

Kille som bloggar. Bloggar om musik, mode för killar och tjejer, mig själv och mycket mer!

2009-10-10 @ 15:37:24
URL: http://baveamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0