Mammas pojkar...

... Sitter jag och kollar på just nu på 4an. Verkar bra, vissa tjejer verkar pantade så ska bli kul att se xD Sverige hämnar självklart USA som vanligt, men det är lugnt, haha. "Djungelaktion" (y)

Annars då? Snart har torsdagen gått, veckorna flyger iväg. Idag var det skola från 08.30-13.15, men hade typ bara håla. Efter skolan stack jag in till stan med Jennie och Johanna. Blev att jag köpte underkläder som vanligt, fastän jag inte behöver det men det var jättebilligt :O Haha. Sen så köpte vi även present till Josefin J :) Hoppas på en rolig morgondag! :D

Just nu är jag riktigt nyfiken på hur vår första studenttävling kommer att vara, hoppas som fan att den bli bra!
Och självklart att SPL07A VINNER!!

Rebecka i skolan!


Men nu ska jag fortsätta kolla på Mammas pojkar, nu blir det spännande ;)
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0