It's so fucking hard

Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, hoppas du vet det.
Jag är glad att det inte slutade värre... Men ja, tyvärr finns det inget
jag kan göra mer än accpetera hur du känner. Det kommer lösa sig
och jag vet att det kommer bli bra. Vi båda finns här för varandra <3



Men i alla fall, det var några dagar sen jag skrev. Inte orkar skriva, så är det helt enkelt, haha... Måndag igen, vilket menas att det är en dag nämre höstlovet :D hihi... Precis varit helg med ju och vad gjorde jag då? Jo för på fredagen firade jag Sandra som fyllt år, det var kul minsann.. Tråkigt att jag var tvungen att gå så tidigt! Men Son fyllde ju år samma dag så var tvungen att fira honom också, vilket jag gjorde och även det var kul :D Efter varit en stund hos Son blev det att sticka till The Corner, damn vad mycket folk det var... Första gångne jag sett så mycket folk :O Haha. The Corner börjar bli populärt nu när det inte finns så många roliga ställen nu till vintern. Var hemma runt 3 igen och somnade vid halv 4 kanske.

Lördagen? Då blev det Eurostop med Jennie, hittade inget men det är lugnt för jag måste verkligen spara. På kvällen blev det en promenad, vilket var skönt för det behövde jag... Att snacka ut om vissa saker behöver man göra.

Och söndagen hände inte ett skit, lite dåliga saker hände men det löser sig... Vi båda vet om det och kommer klara det. Men fick en bra nyhet, jag är ju ensam hemma den 6-8 november men fick reda på att jag kommer vara ensam hemma den 10-13 december med, woho jag blev glad för det! :D Jennie och Johanna ska flytta in hos mig då, haha. Sen pluggade jag lite med, på rättskunskapen och ja.. Hm, kollade på Transformers med, i love thoose movies :D:D (vet inte ens om det var skrivit rätt på engelska xD)

Idag har inte hänt ett skit och imorgon är det mentorsdag, skönt att slippa den längsta dagen i skolan. Vi ska äta frukost i skolan, spela spel och beställa pizza. Lär ju inte vara hungrig resten av dagen sen, haha...

Aja, det var det jag ville säga :)
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0