It feels lonely

Ja, nu var det lördag och jag vaknade för en timme sen. Eller först vaknade jag 10 men det kändes lite för tidigt så somnade om igen. Vid 5 ska man till Trönning på ännu en kalas, inte jättepigg för det men inget val. Hoppas något händer ikväll bara!

Igår blev det att jag var med Johanna, tog bussen till Brogård för att vi skulle gå där lite men nej så blev det inte utan vi gick till stan istället (onödigt för mig att ta bussen till Brogård då, haha) Men det gick ganska snabbt att gå dit, snackade om en massa så man tänkte ju inte på det. Gick runt och kollade lite, tänk att det är så mycket folk ute på stan nu ändå! Bråk var det också, självklart var ju en viss person i farten igen... Synd om killen att han håller på som han gör -.-

Vet inte vad jag mer ska skriva, ingen fantasi som vanligt så jag ska nog duscha nu.
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0