Hard knock life...

Då var det en ny vecka, och måndagen har redan gått eller i alla fall snart. Hade bara två lektioner idag, det var filosofi och rättskunskap, hade seminarium på filosofin och sa väl inte jättemycket där, attans! Och nu borde jag plugga lite på geografin men orkar inte :/ Icke bra, men ska alldeles strax göra det. Dricka klart min engergidricka och sedan får jag väl läs igenom det, för det måste jag nog :)

Annars vet jag inte vad jag ska skriva, händer inte så mycket för nu är det typ bara skolan som gäller, man är ju mest där nu känns det som och det följer alltid med en hem efteråt? Fuck skolan, hiihi

En bild från helgen åtminstonde (jag ser helt drogad ut, haha):


/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0