Fuck you

Snart är onsdagen slut, började skolan med filosofi och därefter blev det kommunikation men där kollade vi bara på film så det var soft. Såg American History X.. Så hemsk, man börjar ju gråta :( Hatar att jag är så känslig :O Men filmen jag gråtit värst till är endå 7 pounds, ska aldrig mer se den :O

Innan ikväll blev det att man stack och kollade på HBK-Astrio, stack dit med Emma, Son och Malin. Jättemysigt under filten :D Haha... SVINKALLT var det :| Skönt att sitta inne i värmen nu men nu blir det att kolla på fotboll igen. Sverige - Albanien, HEJA SVERIGE!! Men det förvånar mig inte alls om Sverige förlorar för det gör dom alltid.

Vet inte vad jag ska skriva mer... Bara njuta av kvällen och värma mig i soffan med mitt täcke och varmchoklad :)

Hejssvejs!
/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0