Freitag!

Äntligen fredag! Denna dagen har man längtat efter för då var det helg! Dock vill jag inte att helgen ska ta slut för nästa vecka är fullpackad!

Måndag: Seminarium i filosofi
Tisdag: Inlämning i turism och geografiprov
Onsdag: Seminarium i kommunkation
Torsdag: Inget än så länge...
Fredag: Seminarium i svenska

Veckan därefter blir till att försöka komma igång med svenskan och öva på rättskunskap (för har snart prov i rättskunskap) Kommer inte ha något liv dom 3 närmsta veckorna innan lovet! Men nog om skolan, nu är det helg och jag ska njuta av varje sekund. Sov innan efter skolan, sov 3 timmar (tills nu ungefär) och känns skönt att slippa tänka på att jag måste sova i tid och inte behöver gå upp tidigt imorgon :P Enda jag vet som händer är att jag ska träffa Huseyin senare ikväll, han har träning just nu. Så tror jag ska hoppa in i duschen så jag hinner fixa allt innan han kommer. Ska städa rummet och annat innan med så det tar ju sin tid. Men som sagt, vi hörs!

/ Rebecka

Btw, har en jävla jobbig fluga på mitt rum som hela tiden ska sätta sig på mig -.- Får ta en tidning och slå sönder den, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0