Ändrade planer...

Blev att jag gick till skolan istället, kände att jag behövde gå på rättskunskapen för hon skulle gå igenom lite inför provet som vi har om en vecka. När man har flera kaptitel och så blir det att man hinner börja på nytt innan man haft provet då är det lättare att glömma det man gick igenom från början? Fatta alla vad jag menar i den långa meningen? :D haha.

Nu sitter jag hemma i alla fall, sitter i köket med min dator.. Det är inte varje dag för sitter alltid på mitt rum, men här var bra att sitta. Bra ljuse och allt om man vill ta kort, mohaha.

Hatar när det är såhär... Gillar inte denna magkänslan och går knappt att äta. Idag har jag ätit ett äppel, lite yoggi och druckit vatten typ, det är inte mycket under en dag? Menmen fixar väl sig snart!

Blä, nu måste jag skriva dagboken i filosofin, önska mig lycka till och sedan ska jag försöka fixa svenskan. BABA!

Slänger in en liten bild med...


/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0