<3

Eftersom klockan är efter 12 så får jag berätta om gårdagen! Började med skola, ingen farlig skoldag och den gick på som vanligt. Skönt också för att jag slutade 12. Kom hem, så blev det att jag gick och la mig som alltid och sov 3 timmar. Sen blev det duscha, städa rummet m.m. och sedan kom min älskling hit. Blev att vi först kollade på Idol, JA EDDIE KOM VIDARE! Och sedan kollade vi på en skräckfilm, drag me to hell heter den. Men 2 saker som är läskigt är att det finns en fluga med i filmen (låer konstigt, men ser man den så fattar man xD) och jag har en fluga på mitt rum nu och sen stod det ett gäng killar på gården innan och sa något om en katt och i filmen mördas en kattunge :(:|

Imorgon ska jag nog kolla på nya lakan med mamma, tror jag i alla fall. Vet inte varför men det ska bli kul för vill ha nya. Har bara gamla fula konstiga lakan, haha xD Sen på kvällen ska jag nog träffa Huseyin igen. Najs!!

Men jag har inte så mycket mer att skriva, ska nog snart sova så vi hörs!
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0