Tuesday

Ännu en ny dag och idag är det tisdag... Dagen känns konstig för mina känslor är verkligen konstiga idag, känns som att allt kom på en gång. Jag är glad, ledsen, förvirrad, förtvivlad, orolig, rädd, känner mig stark, känner mig svag, gaaaaaaah fan allt och jag gillar det inte. Men jag vet att jag måste fokusera mig på mig själv nu så gott det går. Försöka tänka så positivt det bara går, fokusera på saker som händer mig! Ska plugga hela denna veckan, försöka bli klar med vissa saker, ska försöka övningköra mer för har äntligen börjat komma igång, jag ska städa, tvätta, handlar mat m.m. Lite hemmafru av mig, haha skojar. Sen så åker mina föräldrar på Fredag och är borta över helgen så jag slipper äntligen dom lite, det ska bli så skönt. I need it! :)

Men nu måste jag fixa mig innan jag ska dra vidare till skolan som består av geografi, svenska (nationella, muntliga) och sist privatekonomi sen är äntligen den längsta dagen i skolan över.

/ Rebecka






Fan vill bara att detta ska vara över nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0