Ojsan

Jag har inte riktigt haft lust att skriva i min blogg och har det inte nu heller.
Har inget kul att berätta, skola och plugg är det bara.. Alla vet redan om min helg
och saker som händer längre fram, så har inget att berätta heller :P
Idag när vi hade en liten rast på NK så puttade Maggan och mig jag flög in i
ett klassrum typ eller vad det var, bra att det bara var en lärare och
någon till där typ, annars hade det varit skit pinsamt men kul var det
ändå. Alla fick sig ett gott skratt av det xD haha... Imorgon händer inget,
sedan på Torsdag åker Sannarp, Sture och Kattegatt till GBG för att kolla
på någon mässa typ, men jag väljer hellre att shoppa? :D hihi.
Fredag ska jag ta spruta mot svininfluensan, hoppas inget händer :O
Kvällen blir att fira Josefine som fyllt 18 och sen ska jag nog träffa Johanna
med sen får vi se vad helgen mer har att erbjuda ^^ OCh nästa vecka
är det stundentfesten, då jävlar, FCL SÄGER JAG BARA! haha
Aja, nu ska jag fixa något att äta IGEN... Det förra jag åt var inte gott så
måste göra något annat, blir väl macka :/ haha

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0