Och snart var denna helgen slut

Söndag igen, vad tråkigt!

Helgen har varit helt okej förutom sprutan. I fredags blev det att fira Andersson för hon fyllt 18, förfest hos henne och sedan vidare till The Corner. Ganska mycket folk där och många man kände så det var ju kul. Mindre kul när jag kände att jag började må sämre av sprutan så senare när jag kom hem och skulle sova var det inte kul. Jag hade på mig strumpor, leggings, två linnen, tjocktröja, filt och täcke men jag frös ändå, sedan kändes kroppen konstig, ont i huvudet och mådde lite illa så den natten var inte så rolig :) På lördagen kändes det som att jag hade feber fastän jag inte hade det >.< Blev stan på dagen, 3 nya underkläder köptes (trosor) och senare på kvällen var jag med Johanna, tog en tripp till stan och kollade läget, lite roliga saker hände faktiskt, haha. Inatt sov jag bra och idag har jag bara ont i armen, dock mer ont än innan men det går över innan jag gifter mig som mamma brukar säga ;D haha. Idag händer inte alls mycket, tänkte plugga men sen kom jag på att jag har inte alla saker för att kunna göra det, smart av mig -.- Aja, jag har fler dagar på mig som tur var! :O

Har väl inte så mycket mer att säga, nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kollar runt på internet.. Eller orkar inte sitta vid datan så lär väl göra annat... Dock finns det ju inget att göra nu? Kanske borde städa mitt rum, ser förjävligt ut... JAAAAAAAAAJJAJAJAJAJJA!

/ Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0