Jag är sämst...

Jag är sämst på att uppdatera min blogg. Kan väl berätta vad som hänt i helgen då, för det har jag inte gjort ännu :P I fredags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde på dagen eller jo, jag var ju i stan med Johanna, haha.. Sen på kvällen blev det Underbar, skit kul var det förutom att modevisningen förstörde lite och jag var tvungen att betala 50 kr för att min lapp försvann för att ta ut jackan -.- Annara tummen upp för allt och Johanna sov över hos mig. På lördagen tog jag det lugnt på dagen sedan på kvällen stack jag hem till Johanna där det blev att vi åt pizza, drack läsk och åt chips och ostbågar typ, haha. Jag är fan rädd för hennes katt och det är inte likt mig att vara rädd :| Den gillar nog inte mig :( Fast gav den en ostbåge så blev allt bättre, hahaha! Runt 11 åkte vi i alla fall in till stan och kollade läget. På söndagen blev det att åka in till stan för att kolla på julskyltningen men det var inte alls kul, det regnade och fanns inte så mycket att kolla på, katastrof helt enkelt typ. Och jag har hört att detta är sista året vi har den stora granen på Stora torg för vi har inte råd med den mer :S Men Johanna fick med sig ett par sjukt snygga skor hem! Och jag måste fan också ha skor men hittar ju inga :/ ... Menmen, Gekås på lördag så det är ju bra! :D

Nej nu ska jag sova, ha det så gott!
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0