J Ä T T E K O N S T I G T

Igår såg min blogg jättekonstig ut men för Jennie såg den normal ut ;S
Men nu tror jag att jag fixar det som tur var! Idag var det första skoldagen
efter helgen, var nära på att skolka men jag var duktig och gick.
Måste göra något att äta förresten, skriver mer efteråt!



Haha, oj glömde att jag skulle skriva här, fastnade på Farmville istället :D
Blev att jag gjort korv med bröd, jag börjar bli grym på att fixa mat, heuheu..
Som sagt var ju nära på att skolka men hade kul i skolan ändå :D Thanks to Lejla, haha
Filosofin gjorde jag inget på, eller jo bara skojar xD Och rättskunskapen slapp vi typ, så slutade
en timme tidigare idag, sköööntishhhhhhhh. (Jag är rastlös och trött)...

Förövrigt så vill jag ha December månad!
/ Rebecka








Kommentarer
Postat av: lejla

ahha jag fastnar med på farmvill,, haha

Hur giuck din nationella? ahha jag satt och kollade runt i en timme innan jag skrev nått ;P ahha fick kramp i foten flera gng HAH

2009-11-18 @ 15:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0