Ttttttorsdag

Idag är en annan dag från igår. Haha nej, ska inte skriva så cp xD Skola idag som vanligt, slutade med att jag och Lejla stack in till stan, kollade "Sture på stan" men det var inte så kul... Bättre förra året. Gick runt med hennes kusin och en annan med. Stack hem runt 3, och jag var sjukt trött när jag kom hem. Tänkte hela tiden "ska inte somna, ska inte somna, ska inteeeeeee somna" haha. Vilket jag inte gjorde för älsklingen räddade mig och kom till mig. Så han var här hela kvällen till ungeför 10, lika mysigt som vanligt, hihi. Så nu tror jag nog att jag ska sova så att jag ska orka dagen imorgon.

Undra hur det kommer att gå imorgon, hoppas på det bästa...
/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0