Sun-day!

Fyndigt, höhö... Dagen har spenderat på Jennies gräsmatta, försökt få lite färg vilket jag måste. Är verkligen kritvit, det är fan pinsamt! Självklart brände jag mig med och typ bara fått färg på framsidan så nästa gång får jag sola baksidan ;p ... Jennie, när kan du nästa gång? Jag kommer fastän du jobbar och steker med dina föräldrar :D Haha. Men aaa.... Igår var jag med älsklingen som sagt, kollade Andersbergs-dagen, Doggelito var där, kollade en liten stund sen stack vi hem. Vi kollade på film och hade det mysigt sedan sov han även över här, tråkigt dom dagarna jag får sova själv :/ Känns ju tomt då. Men självklart när han skulle ta bussen hem, så när han är hemma märker han att han glömt sina nycklarna hos mig. Så han satte sig på cyklen och jag mötte honom för jag är så snäll flickvän, haha... (Jag hann cykla 20 meter kanske) Men jag följde honom en liten bit tillbaka, sen stack jag till nyhem och även till hemköp och allt detta hann jag innan klockan blev 11. Känner mig duktig som inte låg och sov utan var ute och cyklade. Men nu ska jag ta lite cola och ta det lugnt framför tven. Imorgon är det skola igen, men ska dansa exakt hela dagen... Prov på tisdag med, jag är nervös!!!!

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0