Sista dagen på helgen...

Vill ha längre helg, ge mig längre helg :( Aja, förhoppningsvis "ledig" på tisdag och då ska jag minsann plugga för det behöver jag. Tre veckor kvar innan skolavslutningen, ber till Gud att dom veckorna går snabbt! Men i alla fall... Varit långhelg nu ju så tänkte att jag kunde berätta lite om det, har ändå inget bättre för mig, höhö.

Torsdag; Min pappa fyllde år, så det var bara att fira honom och så hade vi lite kalas. Senare på kvällen kom älsklingen hem till mig. Så blev det att titta på film och ha det mysigt :)

Fredag; Vad hände då? Inget tror jag, långtråkig dag. Var inne i stan med mamma i alla fall, så träffade vi Sussi med och tog en fika. Sen var jag ensam hemma några timmar också, skönt. Blev även en lite promenad.

Lördag; På dagen hände inte så mycket. Men på kvällen blev det Clubgegga med Jennie, Josse J, Malin, Emma och Malin. Jennie kom hit till mig och vi förfestade lite, sen träffade vi alla utom Malin och stack vidare till Galejan där vi sedan väntade på att Malin skulle komma för att hon hade varit i Kalmar. Trodde ett tag att det BARA var 92or där, men blev lite mer blandat sen. Träffade massa folk man inte träffat på länge och självklart andra, så det var kul. Jag klagade inte en enda gång på att jag hade ont i fötterna, duktigt av mig, haha. Min man följde med mig hem och sov över här. Det var mysigt, kändes som längesen det hände och var skönt att ha honom jämte mig....
Förlåt för mina fel jag gör hela tiden, kan inte förklara varför det blir så. Hoppas inte det tär för mycket på dig <3



Min nya bikini. Gick inte att vända på den ;o


Jag och Jennie tog massa söta bilder innan vi stack vidare :D


/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: jenny

hej vilken snygg bikini :)

vart har du köpt den ??

2009-05-27 @ 17:52:16
URL: http://ijp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0