Sega söndag.

Idag har jag sovit, sovit, sovit och spelat sims. Just det, spelar sims. Det var så längesen och roligt är det. Kanske ska spela det snart igen men först ska jag dricka för jag dör av törst. Får bli att jag hämtar lite coca cola, det är alltid gott (a) Tyvärr är ju helgen snart slut och skolan börjar igen vilket inte känns så kul :/ Men nu ska vi inte tänka på det och jag ska berätta om min helg istället... Det låter bättre än skolan i alla fall (y)

Torsdag, valborg;
Först skola, då det var kulturdag som jag redan berättat om. På kvällen gjorde jag inte ett skit, tog det lugnt för jag var jätteseg och kände inte för att göra så mycket. Det var ju ändå bara valborg, inget speciellt enligt mig.

Fredag, röd dag;
Ledig från skolan, jätteskönt! Kunde ta längre sovmorgon. Var på stranden någon timme med mamma och pappa och solade. Märkte på kvällen att jag bränt mig men nu är alltid borta igen ;S Jag som vill bli bruuuuuuun :(:(:( Men sen på kvällen kom älsklingen hem till mig i alla fall, åt mat, kollade på film och lite annat. Till slut somnade han när han inte ville se legally blondes med mig :( Trängdes i min lilla soffan, sen la vi oss äntligen i sängen så tjockisen inte tog lika stor plats :D

Lördag;
Gjorde inte mycket på dagen, köpte ett par nya skor från skopunkten. Blev riktigt nöjd för dem, och de kostade bara 299:-. Jag kan lägga upp bild på dem, säg gärna om de är snygga eller inte. Men sen på kvällen blev det fest i en lokal på Frennarp som Magnus, Oscar och Markus Johansson hade hand om. Jag har inte speciellt roligt så till slut stack jag, Malin och Caroline in till stan där träffade vi Huseyin och Halil och Carro några polare till henne. Blev att hon stack till B&B och Asian med dem medans jag och Malin höll sällskap med Husse och Halle, haha. Men det var trevligt. Kom hem runt kvart över 2 på natten ungefär. Sen ringde Huseyin, vi går inte in på om vad men det löste sig.
Och jag är verkligen kär i dig, vill inget annat än att allt ska vara bra :) <3

Söndag, idag;
Kom i säng runt 5 inatt, sen vaknade jag runt 11 kanske? Runt 2 kände jag mig jättetrött igen så sov till 5. Hoppas bara att jag kan somna ikväll då. Men det fixar jag nog ;) haha... Annars är jag seg idag med. Ska nog snart skriva in lite på praktikrapporten och sedan ska jag gör ingenting? Jo, kolla på OTH och GG, hihi.. Aja, det var allt för mig, ska äta macka nu. Inte hunrgi idag och har typ inte ätit något. Men sånt är livet.



/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Josefine

dem va skit snygga :D

2009-05-04 @ 14:32:37
URL: http://josefineea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0