Regn, regn och åter regn.

Ja, det bara regna och regna och regna och regna hela tiden. Så fort man vaknar tills man går och lägger sig regnar det. Jävla skit Sverige väder, varför kan vi inte vara ett varmt land om t.ex. Grekland? Hörde att någon sa, om våren är bra blir sommaren dålig. Får hoppas att våren är dålig nu då så att sommaren blir varm, solig och bra! Kan alltid hålla tummen.

Annars satt jag här och tänkte lite, tänka på vad som hänt under åren (låter ju som att jag är 25+, haha) Men jag tänker på tiderna från Hjorten (dagiset jag gick på) Linehed, Östergård och så mycket mer. Minnen väcks! Kommer ihåg på dagis, så jag slog till en lärare, kommer inte ihåg varför men hon blev inte glad, haha. Och Jonas Skytt var min bästa vän då. Men efter dagis så sågs vi aldrig mer förrens vi började i samma klass i 6an, lite häftigt. Eller när man började i en ny klass på Östergård i 4an, nervöst var det men man hade ju några med sig från sin förra klass vilket var skönt! En av dem fulaste sakerna var väl, kan det varit i 6an? Då vi hade orientering vid Toftasjön typ och jag, Jennie och Lelle tog med oss Grodor hem, ja ni läste rätt.. Grodor! Haha. Men en efter en dog dem, vi var inte så smarta. Nu när jag tänker på det tycker jag synd om grodorna, hade vi inte tagit dem hade de typ haft ett bättre liv :O Men det värsta var ju att jag spolade ner en i toaletten för alla andra hade dött och jag ville inte ha den :( Jag är en hemsk människa! Men det finns verkligen jättemycket jag kan berätta men tror ingen orkar läsa det. Så jag får sitta här och fundera vidare på allt.
Som alla säger, "If I could turn back time"...


I fyran på Östergårdsskolan!


/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0