Popcorn

Ännu en dag man sitter hemma och knappt varit ute för att man måste fixa all jävla skit från skola, arbeten hit och dit, prov, små läxor och så mycket mer. Tar ju dö på en. Känns som att jag bara suttit inne hela jävla tiden i flera veckor nu. Tur att det snart är lov så att jag kan ta igen all tid jag varit inne. Kommer inte vara hemma någon gång alls i sommar, ska bara vara ute! Haha... Nej men jag hoppas på att det blir en riktigt bra sommar. Annars tänkte jag sätta på en film nu, dock vill jag ut men tror inte det ör någon som kan för alla har så mycket i skolan att göra, synd. Lite glad är jag allt, jag blev klar med kompletteringen i idrotten idag så ska lämna in det, slapp ha muntligt. Sen har jag gjort organisationen och självanalysen men vet inte hur bra dom är. Sen måste jag skriva lite mer på psykologin sen är det klart och efter det har jag bara ryskaprov och någon uppgift i svenskan kvar. Kanske skulle gå till skolan imorgon fastän man är "ledig" och kolla upp det? Well, vi se hur det blir.... Men usch, är så rädd att ryskan kommer gå skit. Aja. ska inte tjata om det som jag alltid gör.

Annars har jag inget speciellt att berätta men än att JAG VILL UT! haha... Kanske kan höra med mamma om hon vill med? :) Men det var allt för mig idag, hörs någon annan dag då jag ahr något vettigt att säga.

/ Rebecka
(Förresten, jag äter popcorn därför min rubrik blev popcon :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0