Nu sitter jag här igen

Och jag har precis städat mitt rum, mitt rum och mitt "nya" golv drar till sig damm och smuts så jävla lätt. Skit jobbigt! Annars har det varit en lugnt dag, varit i skolan idag. Vi var sammanlagt 6 personer i skolan för alla andra var på ÖG-projektet. Ganska skönt att vara så lite, så vi 6 som var på lektionerna det vill säga, Jag, Maggan, Valon, Pontus, Hampus och Tangen fick välja grupperna i svenskan. Eller vi fick välja en person och den andra valde Lis-Britt, så jag har Kasandra och Lejla så detta kommer nog gå bra. Vi ska skriva om gruppspråk, typ hur man talar i kompisgängen och lite sådan... Om jag fattat rätt, haha! Och på ryskan fick jag reda på att nästa vecka på onsdag ska jag ha prov, skjut mig snälla? Men vi ska ha en heldag med övning med dansen så ska fråga om jag kan göra provet på tisdag, dagen innan istället. Vill inte göra det senare för bara jobbigt, vill kunna vila dom sista dagarna helst. Får säkert mer att göra ändå -.- Annars vad ska man göra idag? Typ ingen som kan gå ut eller göra något för som jag sa, alla pluggar. Kanske ska välja en artikel till engelskan och sedan ta det lugnt? Har inget att göra just nu så ja... Känner mig väldigt rastlös. Och jag har ju inget att göra så blir inte att jag har något att skriva om, tråååååååååååkigt!! Men ja, det var allt för mig denna gången.

/ Rebecka

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)):):):

2009-05-26 @ 17:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0