Lista för dagen.

Dig
Fullständigt namn: Rebecka Sofie Nilsson Johansson
Piercingar: Bara i öronen just nu
Tatuering: Jao, det har jag
Längd: 160 cm :/
Skostorlek: 37 
Hårfärg: Blondin
Är du kär i någon: Yes, min pojkvän
Önskar du att du bodde någon annanstans: Jao, det händer
Tänker du på självmord: Naje!
Tycker andra att du är attraktiv: So i've been told
Dricker du: När jag känner för det
Använder du droger: Nesh
Röker du: Nej, usch
Vad är du rädd för: Att bli ensam?
Gillar du att tvätta: Nej, men skönt när ens kläder är tvättade
Gillar du berg och dalbanor: Aadå

Senaste
Film du hyrde: Oj, bra fråga
Låten du lyssnade på: Because i got high
Låten som du hade på hjärnan: Skala banan?
Låten du laddade ner: Because i got high xD
Personen som ringde dig: Huseyin tror jag
Personen du ringde: Jennie typ
Tv program du tittade på: The city
Personen du tänkte på: Hm, tänkte mer på vad jag skulle skriva xD
Personen du saknade: My boy :D

För eller emot
Långdistansförhållande: För om det funkar
Utnyttja någon: Emot!
Sex före äktenskap: Upp till var och en

Favorit
Mat: Mormors mat
Låt: Olika
Dryck: Energidryck, nej jag vet inte
Film: Let's say The notebook

Har du någonsin
Gråtit över en kille: Yea
Gråtit över en flicka: I så fall en kompis
Ljugit för någon: Det har hänt
Varit i slagsmål: Najje
Blivit arresterad: Nej

Antal
Hur många gånger har du varit kär: på riktigt? 2-3 typ
Gånger ditt hjärta brustit: För många gånger
Hjärtbrist på grund av dig: Vet inte
Personer från grundskolan du har kontakt med: Några stycken
Gånger ditt namn har varit med i tidningen: Många gånger
Ärr du har på kroppen: Några ärr från vattenkopper typ

Vad
Ska bli skoj: Sommarlovet och tunisien
Sparar du till: Sommarlovet
Väntar du på: Att skolan ska ta slut
För pålägg som gäller: Olika men gurka går alltid
Är dagens dryck: Oboy

Senaste
Bok du läst: Någon från i somras xD
Personen du fick brev av: Vet inte
Personen du fick sms av: Husse
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Minns inte
Saken du köpte: Macka

Random
Vad har du gjort idag: Inget, dator och tv (klockan är bara 11.39)
Brukar du svära mycket: Mhm
Hur tidigt stiger du upp: Beror på om det är skola eller helg?
Gillar du att slåss: Med min bror ja
Är du seriös: Beror på sammanhanget
Vad är du allergisk mot: Fjortisar
Var har du ont: Mitt blåmärke typ
Använder du hårspray: Ja, men det håller aldrig på mig
Kan du stå på händer: Jao, det kan jag minsann
Favorit serie: The Hills kanske

Håkan hellström eller the ark: The Ark, Håkan kan fan inte ens sjunga
Bright eyes eller lars winnerbäck: Vilka/vem är Bright eyes?
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: Med måtta
Är du glad nu: Nja... Har tråkigt
Va du glad i helgen: Ja, en så länge
Varför: Jag har alltid kul om ingen gör mig arg
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej
Vad dansar du till: Musik
Stockholm är: En stad med konstigt folk
Göteborg är: Bättre än Stockholm?
Kan du sjunga: Alla kan, men för vissa låter det inte bra
Mer värt än guld: Nära och kära
Spagetti eller makaroner: Beror på till vad
Ett land du helst vill besöka: USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0