Långhelg....

Idag hade vi "Klassens dag", det var väl sådär. Slutade med att jag och Olivia gick en runda istället och kollade på de som sprang Drakaloppet på Kattegatt, träffade Fia då, hihi. Efter det så fick jag skjuts in till stan av Andrea, hon kör riktigt bra för att inte haft körkort så länge :) Träffade i alla fall Jennie där, stack till Ahlbäcks för hon skulle boka in risk ettan, då träffade vi även Erica, tjejen har gått över till den dumma sidan (hon har blivit blondare, haha). Sen kollade vi runt på stan, tyvärr hittade jag inget :/ Tog bussen hem sen har inte hänt mycket. Sov i ungefär 2 timmar, jag är fan trött hela tiden. Men varit ganska bra kväll ändå, fick 100 kr av min pappas faster och hennes man, är ensam hemma någon timme nu, har en godispåse (ja, med godis i) och powerking, sen ska jag sätta på en film och bara njuuuuuuta... Kanske äta jordgubbar med? Aja, orkar inte skriva mer just nu. Hörs senare!

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0