Im so paid.

Jag har lite tråkigt så tänkte att jag kunde skriva ett litet inlägg, inte för att jag vet vad jag ska skriva, men ändå. Denna veckan, i alla fall helgen är redan uppbokad. Idag, onsdag och torsdag ska jag försöka att plugga lite, så man går något gjort. Sen fredag fyller min kusin Oscar år så det blir att fira honom, dvs kalas xD Lördag blir det nog bio, trevligt! Och på söndag ska jag ta "modellbilder" bara för skoj skull på Mårtensson, min brors tjej ska även göra det med :) Så får hoppas att det blir kul fastän det enda dom fixar är ens smink. Seriöst, vet inte vad jag ska skriva ner. Ska springa ner till garaget nu och hämta chips, bli ganska sugen på det nu. Hoppas bara att vi har en god smak!

/ Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0